kazan federal üniversitesi , kazan üniversitesi , kazan devlet üniversitesi

Kazan Üniversitesi Rusya’nın hoşgörü şehri olan Kazan’da eğitim ve öğretim faaliyetlerin devam eden Kazan Üniversitesi nşaat, teknoloji, ulusal araştırma ve tıp fakültelerinden oluşmaktadır. Kazan bölgesi ayrıca Rusya’nın en iyi eğitim ve sanayi merkezidir. Bu eğitim genelde en cok tercih edilen eğitimler arasında yerini almaktadir ve değerli ögrencilere sunulmaktadir. Bu sayede Kazan Devlet Üniversitesi de oldukça revaçtadır. Üniversiteye bağlı toplamda 105 akademik bölüm ve 17 fakülte bulunur. Tataristan Cumhuriyeti’nde bulunan bu üniversite, Avrupa’nın en iyi ve en büyük üniversiteleri arasındadır. Daha çok organik kimya üzerine çalışmalar yapan ünlü matematikçilerin isimleriyle anılmakta ve günümüzde de eğitim ve araştırma faaliyetlerine devam etmektedir. Kazan Federal Üniversitesi 1804 yılından kurulmasına karşın, günümüze kadar gelişerek ulaşmış ve yine dünyanın en büyük kütüphanelerden birini bünyesinde barındırmaktadır. Üniversitenin ana binası, yerleşkede oldukça büyük bir alan üzerine inşa edilmiştir. www.kazanfederaluniversitesi.com

Yorumlar